Visszaküldés

OLVASSA EL FIGYELMESEN A VISSZAKÜLDÉSI UTASÍTÁSOKAT. ÁT A KÉRÉS HOSSZÚ FELDOLGOZÁSÁT. KÖSZÖNJÜK. TEAM NORTH EDGE

Az áru visszaküldése a törvényes 14 napos határidőn belül

Visszatérítési eljárás:

šipka emoji z webu www.emojiall.com 1. Küldjön egy e-mailt a info@northedge.hu címre a következő szöveggel:
Visszalépés az adásvételi szerződéstől
Az Ön neve és vezetékneve
Az Ön rendelési száma:
A bankszámlatulajdonos teljes neve
IBAN
SWIFT

šipka emoji z webu www.emojiall.com 2. Helyezze a terméket a dobozba, lehetőleg úgy, ahogyan azt tőlünk kapta.

šipka emoji z webu www.emojiall.com 3. A csomagot a Packeta.hu-n keresztül ingyenesen küldheti el:
Vigye a csomagot bármelyik Packeta.hu leadási pontra. Jelezze a 91694699 kódot az üzemeltetőnek,
Az üzemeltető kinyomtat egy címkét, felragasztja a csomagra, és átvételi elismervényt ad.

 Kövesse ezt a linket, hogy megtudja, hol találja a legközelebbi Packet.hu fiókot.

FIGYELEM! Ne küldjön árut utánvétellel! Nem fogadjuk el, és visszaküldjük.

Mi történik a csomag visszaküldése után?

 Küldeményellenőrzés - a küldemény átvételekor ellenőrizzük a küldeményt a kapott visszaküldési űrlap alapján. Pozitív ellenőrzés után tájékoztatást kap tőlünk a megrendelésben megadott e-mail címre. Ne feledje, hogy a visszaküldés nem vonatkozik azokra a termékekre, amelyeken a használat látható jelei látszanak.

 Visszatérítés - A visszaküldött áru ellenértékét a lehető leghamarabb, általában a reklamációs osztályunkhoz való beérkezéstől számított 7 napon belül, de legkésőbb az elállástól számított 14 napon belül elküldjük az Ön bankszámlájára, de legkorábban a visszaküldött áru reklamációs osztályunkra történő visszaszállítása után. A státuszról e-mailben értesítjük Önt.

 Vásárlási bizonylat helyesbítése - a megadott e-mail címre kap egy helyesbítési bizonylatot.

Abban az esetben, ha a fenti feltételek bármelyike nem teljesül, sajnos nem tudjuk elfogadni a fogyasztói szerződéstől való elállást, és az árut a feladó költségére visszaküldjük.