Reklamáció

FIGYELMESEN OLVASSA EL AZ ÁRUK IGÉNYBEVÉTELÉRE VONATKOZÓ UTASÍTÁSOKAT. AZ IGÉNYLÉS HOSSZÚ FELDOLGOZÁSÁT. KÖSZÖNÖM.

Panaszok:

Hogyan kell eljárni a panasszal kapcsolatban:

šipka emoji z webu www.emojiall.com 1. Küldjön egy e-mailt a info@northedge.hu címre a következő szöveggel:
Reklamáció
Az Ön neve és vezetékneve

Az Ön rendelési száma:
Írja le a panasz okát:

šipka emoji z webu www.emojiall.com 2. Helyezze a terméket a dobozba, lehetőleg úgy, ahogyan azt tőlünk kapta.
Figyelmeztetés:
Az árut mindig hiánytalanul, a tartozékokkal együtt nyújtsa be reklamációra. Ez megakadályozza a visszaküldési határidő meghosszabbítását.

šipka emoji z webu www.emojiall.com 3. A csomagot a Packeta.hu-n keresztül ingyenesen küldheti el:
Vigye a csomagot bármelyik Packeta.hu leadási pontra. Jelezze a 91694699 kódot az üzemeltetőnek,
Az üzemeltető kinyomtat egy címkét, felragasztja a csomagra, és átvételi elismervényt ad.

 Kövesse ezt a linket, hogy megtudja, hol találja a legközelebbi Packet.hu fiókot.

FIGYELEM! Ne küldjön árut utánvétellel! Nem fogadjuk el, és visszaküldjük.

Kárrendezési politika:

  1. FIGYELEM: Soha ne küldjön árut utánvétellel! Nem fogadják el, és visszaküldik. Ha a fenti feltételek bármelyike nem teljesül, sajnos nem tudjuk elfogadni a fogyasztói szerződéstől való elállást, és az árut a feladó költségére visszaküldjük.
  2. Az árukra az átvételtől számított 24 hónapos garancia vonatkozik. A garancia nem alkalmazható az áru normál elhasználódására vagy az áruval együtt kapott ajándékokra. Ha a fogyasztó a jótállási idő alatt hibát fedez fel a megvásárolt áruban, jogosult reklamálni.
  3. Az áru átvételéről a reklamációs eljáráshoz a küldemény átvételétől számított 5 munkanapon belül értesítjük. A reklamációt a reklamált áru kézhezvételétől számított 30 napon belül feldolgozzuk. Az ügyfelet e-mailben tájékoztatjuk a feldolgozás módjáról.